• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Kliniek Oud Zuid

Kliniek Oud Zuid

KNO-Artsen

KNO Specialisten - Verzekerde Zorg, Vertrouwde Zorg

Klachten en geschillen

  • Neuscorrectie
  • De behandeling
  • Verzekerde zorg
  • De artsen
  • ZKN
  • Contact

Patiëntinformatie klachtenregeling

Inleiding

De medewerkers van Kliniek Oud Zuid doen hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over een behandeling. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Allereerst omdat Kliniek Oud Zuid het belangrijk vindt,dat u geheel tevreden bent. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om de zorgverlening te verbeteren.

Op deze pagina leest u wat u kunt doen met uw klacht of opmerkingen.

Voorleggen aan uw zorgverlener

Wanneer u niet geheel tevreden bent over een behandeling, is het raadzaam hier niet mee rond te blijven lopen. Veel klachten zijn gebaseerd op miscommunicatie of een verschillend verwachtingspatroon. Uw zorgverlener stelt het in zo’n situatie op prijs, dat u contact opneemt met degene die u heeft behandeld, zodat hij of zij in de gelegenheid is om uw onvrede weg te nemen. De ervaring heeft geleerd dat een groot deel van de klachten op deze manier verholpen kan worden.

Klachtenfunctionaris

Mocht u er samen met uw zorgverlener niet uitkomen, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de klachtenfunctionaris. Een klachtenfunctionaris is een onafhankelijke professionele bemiddelaar, die samen met u en uw zorgverlener kan werken aan een oplossing. Wanneer u een klacht indient, wordt ernaar gestreefd om binnen 6 weken tot een oplossing te komen.

Indien u contact wilt opnemen met de klachtenfunctionaris, dan kunt u contact opnemen via info@kliniekoudzuid.nl of tel. 020-6753933.

Geschillencommissie

Indien u er samen met de klachtenfunctionaris en uw zorgverlener niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de geschillencommissie. Deze geschillencommissie is een onafhankelijke organisatie die een uitspraak doet over de gegrondheid van een klacht, in bepaalde gevallen kan de geschillencommissie een schadevergoeding toekennen.

Uw zorgaanbieder heeft voor het behandelen van geschillen een overeenkomst gesloten met Stichting Geschillencommissie EZa. De geschillencommissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en twee leden van wie één met een medische achtergrond. Wanneer een geschil wordt ingediend zal onderzoek worden gedaan naar de oorzaken van de klacht. Afhankelijk van de aard van het geschil wordt door de voorzitter bepaald hoe de commissie tot een uitspraak komt.

Meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie kunt u vinden op de website www.geschillencommissie-EZa.nl. Tevens staat hier informatie over hoe u een geschil kunt indienen.

Tot slot

Houdt u tot slot nog rekening met de volgende punten:

  • Uw zorgverlener vindt het belangrijk dat u tevreden bent over zijn geleverde zorg. Wanneer u open bent over uw ervaringen, helpt u uw zorgverlener om dit doel te realiseren.
  • Het samen met een klachtenfunctionaris werken aan het oplossen van uw klacht, zorgt er niet voor dat uw recht tot het indienen van een geschil vervalt.

Mocht u een geschil indienen, dan dient u rekening te houden met een termijn van 6 maanden waarbinnen de geschillencommissie tot een uitspraak komt. U wordt in dat geval verzocht om de geschillencommissie inzage te geven in uw medisch dossier.

Primary Sidebar

Afspraak maken
Telefoon 020 675 39 33
Fax 020 679 31 10
Jan Willem Brouwersstraat 21 1071 LH Amsterdam info@kliniekoudzuid.nl
Kunt u niet op de afspraak komen wijzig deze dan tot 24 uur van tevoren.

Kliniek oud zuid is a private clinic which provides general ent (ear, nose and throat) care by two experienced medical specialists who also are partners at the leiderdorp rijnland general hospital.

The cost of a first consultation is a minimum of 100 euros. Your health insurance in your own country of residence will accept our invoices. Surgical procedures such as nose or ear surgery are possible within two to four weeks.

We can be reached five days a week by telephone from 9h to 12h and from 13h tot 17h to make an appointment and you can be seen by one of our doctors within a week between monday and friday.

All our staff speak English.

Video

Bekijk hier de video over Kliniek Oud Zuid. Kno-artsen Robert André en Eize Wielinga vertellen over hun praktijk.

Interview

Lees hier het interview in het blad ‘Zie Oud Zuid’
De specialisten vertellen over hun nieuwe praktijk in Amsterdam Zuid.

Footer

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlKliniek Oud Zuid is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adres:

Jan Willem Brouwersstraat 21
1071 LH Amsterdam
Tel: 020 – 67 53 933
Fax: 020-6793110
E-mail: info@kliniekoudzuid.nl

Telefonisch bereikbaar

maandag – vrijdag
9:00-12:00 en 13:00-17:00

Openingstijden

maandag – vrijdag:
09:00 – 17:00 uur
Consult volgens afspraak

Kunt u niet op de afspraak komen wijzig deze dan tot 24 uur van tevoren.

Sitemap

  • Neuscorrectie
  • De behandeling
  • Verzekerde zorg
  • De artsen
  • ZKN
  • Contact
  • Klachten en geschillen
  • Gezondheidstips
  • Privacybeleid
Cookie instellingen

Ontwerp

Studiovanpelt.nl

Technische realisatie

Lubach - online marketing